Traductor / Translate

diumenge, 7 d’abril del 2013

04/04/13. Pròxima visita, el 09 de Maig...buuffff

Bon dia,

Ja fa 5 dies i s'han fet llargs. Això d'estar quasi bé tot el dia al sofà, no fa per mi, però com que no hi ha alternativa, toca resignar-se.

Ahir a la tarda, visita d'en Fran, la Maria i l'Aníbal. Excusa perfecte per sortir un parell d'hores de casa ben acompanyat, a fer unes birres i unes rialles, que m'han anat de conya...gràcies nois!!!.

Avui plou una mica, algun ruixat de tant en tant i prevista pluja quan sigui a cal metge, així que res de fer el valent i taxi cap a la visita.

El Dr. Norberto va amb retard, com habitualment, ja que dedica el temps necessari als seus pacients i com jo, que ens coneixem de l'hotel, doncs també aprofitem per fer-la petar uns minuts. Li demano, igual que al d'urgències, una solució per poder moure'm amb més facilitat i poder anar a treballar. Cap problema, m'envia a l'ortopèdia, que casualment està al costat de casa. Malauradament, no ens tornarem a veure fins el 9 de maig, així que em queden 35 de bota ortopèdica.

Taxi de tornada i cap a l'ortopèdia. Em treuen tota la parafernàlia que portava i em posen la bota, que em donarà una llibertat, molt agraïda a la dutxa, que millora la mobilitat i la higiene...hehehe.

Apa doncs, aquí teniu la meva companya els propers 35 dies.

Fins aviat!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada