Traductor / Translate

dissabte, 31 de març del 2012

El perquè del blog


Començant pel principi, l’objectiu del blog, com tots sabeu, és poder compartir amb tots vosaltres ( família, amics, companys... ) les nostres aventures i desventures en els nostres viatges/escapades en moto, així com les participacions a diferents curses de running,  i ens ajudi a poder fer-vos passar una bona estona, transmetre una petita part del que vivim i guardar un record de les experiències viscudes, tot i que inicialment estava pensat per poder penjar les nostres cròniques de la nostra aventura d’aquest proper estiu, al Cap Nord.

Els que ja en sabeu alguns aspectes, heu manifestat la vostra preocupació de fer una ruta tant llarga en moto, 21 dies i 12.000 km. i a tots us he contestat el mateix. Si m’ha de passar res, que sigui fent el què em fa trempar, em fa gaudir, em fa sentir viu, perquè com deia una persona que m’ha estimat molt, quan sóc feliç surt el millor de mi.

I tot això perquè ara? Doncs perquè dilluns passat, un bon amic, fent allò que realment l’apassiona, allò que el fa sentir viu, va patir un accident que va estar a punt de costar-li la vida, de debò.

Ahir, sentir-li el relat, amb la veu encara trencada, va ser dur alhora que estimulant, ja que és un gran professional, té formació, va equipat...i tot això, i una gran dosi de sort, li van salvar la vida.

Vells records i antigues sensacions, aparcades durant uns anys, s’han tornat a posar en primer pla, ja que tots hem perdut algú que estimem i admirem, i és en aquest moments quan valoro especialment el que tinc i m’envolta, vosaltres.

Gràcies a TOTS per ser aquí!!! N’hi ha que us veig sovint, d’altres no tant. Compartim llargues o curtes estones, un dinar, un sopar o una cervesa. Alguns, pocs, em patiu dia a dia, d’altres em gaudiu de tant en tant, però TOTS formeu part del meu món. GRÀCIES!!!!

I a tu, que “has tornat a néixer”, ens espera una celebració sonada en honor a la teva segona vida. Una forta abraçada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada