Traductor / Translate

dijous, 19 de juliol del 2012

21ª etapa. 10/07/2012. Behringen - Bielefeld. 204km.

Bon dia!!!!!

Apa, ja hem descansat 4 hores, que ens han sentat de meravella, i ara toca dutxa, recollir i fotre el camp cap a Bielefeld, que tornem a arribar més tard del que en Xavi es pensa. ( gràcies per la teva paciència, Xavi ).

Abans de marxar, i avui amb permís de la cambrera, la Maria esmorza, perquè l'Aníbal s'ha encarregat d'agafar un plat dels restaurant amb formatge, salmó, pa i d'altres, que li canvien la cara a la Maria i li treuen un bon somriure.

A les 13:00 ja som en marxa, que segons sembla en tenim per 3 hores, però per sorpresa nostre, el camí és més curt del previst i a les 15:00 ja som a ca'l Xavi, llestos per passar una tarda de turisme per Bielefeld.

Canviats, sense motos i amb roba de passeig, anem a dinar a la zona de Betel, després baixem al centre a fer un gelat i turisme.

Aquí també es poden trobar bones postres....hehehe

I ens han copiat....tenen la Moreneta Alemanya...hahaha

I un moment de riure, on l'Aníbal i jo ens ho passem teta. La Maria, que necessita estrís d'us femení mensuals, li demana a en Xavi que li aconseguiexi "amb aplicador", ja que als súpers només n'hi ha dels normals. En Xavi, posant a prova el seu alemany, no aconsegueix l'objectiu....aquestes dones només usen tampons sense aplicador....són dures, fins i tot en això...hahaha. Per cert, al google ho tradueixen en plan bèstia..."tampon-applikator".

Al centre històric hi queden unes cases que es van mantenir en peu durant la guerra, i ara són objecte d'admiració, ja que guapes ho son.

I en Xavi ens porta a una cerveseria amb solera, on fabriquen la seva pròpia cervesa i on la repartien, fa força anys, en bicicleta.

Salut!!!! Prost!!!

Finalment, parem al súper a comprar productes típics...hahaha, i anem a casa a sopar, kartoffelsalat i fricadelle. ( amanida de patata amb ou i salsa potent; carn picada contundent en força d'hamburguesa ).

Arribem tard a casa d'en Xavi.  La Tanja i l'Alex ja dormen i nosaltres anem a fer el mateix, que demà ens toquen força quilòmetres de ruta.

Gràcies Xavi. Hem desconnectat de la moto durant unes hores i hem passat excel·lent tarda.